lördag 28 juni 2008

Lydnadstävling på klubben


Idag bar det iväg till brukshundklubben på lydnadstävling,ja inte för att tävla utan för att vara funktionär. Jag är tävlingssekreterare så jag skrev idag. Det gick ganska bra för våra tävlande. Ett 1:a pris i lydnadsklass 1, och ett 1:a pris i lydnadsklass 2.


Det är alltid roligt när det går bra tycker jag. Jag blev själv lite sugen på att tävla. Ska nog lägga ner krut på träningen av Inka. Får se om debuten blir på Thorins cup,är inte riktigt säker än.


Skulle ha varit på utställning i morgon men Inka har blivit dålig i magen igen så jag hoppar över det. Känns inte rätt mot henne när hon inte är på topp. Sen åker vi ju på semester på måndag och då vill jag att hon ska vara någorlunda pigg.


Här kommer en liten bild på mig och alla mina hundar.

Inga kommentarer: